akonttax

Aktuality

Kompenzační bonus pro OSVČ

MFČR spustilo podporu OSVČ ve výši 25.000 Kč
Na tomto odkazu je návod a formulář k vyplnění žádosti o poskytnutí.

https://www.mfcr.cz/cs/aktualne/tiskove-zpravy/2020/mf-spousti-primou-podporu-pro-zasazene-o-38055

Nejčastější dotazy

Jak počítat stravné od roku 2016 u zahraničních cest?

V roce 2016 je stravné v zahraničí takto:
nad 18 hod náleží 100 % stravného
nad 12 hod do 18 hod 2/3 stravného
nad 1 hod do 12 hod 1/3 stravného – zde má vliv jak dlouho trvá cesta v ČR a může dojít k souběhu stravného
kapesné zůstává beze změn

Jak zjistím průměrnou spotřebu z TP?

Při výpočtu náhrady jízdních výdajů se zjistí průměrná spotřeba z techniského průkazu takto

Rychlý kontakt:

+420 608 323 313
akonttax@akonttax.cz

Profil

AKONTTAX  s.r.o.  byla založena v srpnu r. 1993 jako poradenská firma pro malé a střední podnikání pro poskytování služeb v oblasti vedení účetnictví, zpracování daňových přiznání ke všem daním a dále poskytování  ekonomického, organizačního a dalšího odborného poradenství pro uvedený okruh podnikatelů.

Na základě získané praxe a dalším postupným prohlubování kvalifikace partnerů  společnosti docházelo i k rozšiřování činnosti společnosti.

Od r. 1995 – poskytování daňového poradenství  (ing. Buňková – daň. poradce)
Od r. 1997 – poskytování auditorských služeb (ng. Buňková – auditor)
Od r. 1997 – zajištění služeb v oblasti oceňování (ing.Buňka– soud. znalec)
Od r. 1999 – rozšíření poskytování daň.  por. (ing. Benedikt – daň. poradce)

Postupně docházelo i k prohlubování specializace a získávání stále více zkušeností v širokém spektru firem, které využívaly služeb společnosti. Od roku 1998 do roku 2002 společnost poskytovala služby jako poradenské centrum pod hlavičkou Agentury pro rozvoj podnikání a od roku 2003 byla společnost zapsána do seznamu auditorských společností.

AKONTTAX s.r.o.  má v současné době 11 kmenových zaměstnanců, z toho jsou dva daňoví poradci, jeden současně také auditor, dále je jeden soudní znalec v oboru ekonomika oceňování podniků a jeden specialistou v oblasti mzdové agendy.  Personální a technické zázemí zabezpečuje zastupitelnost jednotlivých pracovníků v případě nemoci a konzultační podporu při řešení složitějších případů.

Společnost také spolupracuje dle potřeb s advokátními kancelářemi, likvidátory a správci konkursní podstaty.

V současné době vede společnost účetnictví či daňovou evidenci desítkám firem, které podnikají v rozličných oblastech – obchod, služby, výroba i zemědělství. Poradenství ekonomické, daňové a auditorské služby využívají také lékaři, právníci, dopravci a ostatní firmy pracující ve službách, ale i z mimopodnikatelské sféry od nejmenších až po firmy s miliardovými obraty.

Naším cílem je spokojenost  klientů, přičemž je kladen důraz na dlouhodobou spolupráci s klienty, která pomáhá vytvářet vztah vzájemné důvěry.

Naše cíle i cíle našich klientů jsou totožné a dají se ve zkratce vyjádřit pravdou:
dnes poskytnutá drobná rada může zítra uspořit velké peníze.